Tandartspraktijk A.J.M. Kalmeijer

Voor pijnklachten na sluitingstijd en in het                  weekend kunt terecht bij:

Dental365

Dental365 Spoed tandarts Gouda gevestigd aan de Van Limburg Stirumstraat 1 te Gouda. Dental365 Gouda is 24/7 telefonisch bereikbaar op: 085-0137919

Corona-maatregelen

Geachte patiënten,

zoals u het niet ontgaan kan zijn, is er wereldwijd sprake van een pandemie met het coronavirus (COVID-19). De essentie van de Nederlandse aanpak is om het virus maximaal te controleren waarbij kwetsbare groepen zoveel mogelijk worden beschermd tegen het virus.

Het beleid dat we volgen is dat we alleen mensen in de praktijk toelaten waarvan we met vrij grote zekerheid weten dat ze gezond zijn. Mocht er de komende tijd iets wijzigen in uw gezondheid en u op een van de volgende vragen ‘ja’ antwoordt, dan verzoeken wij u om uw afspraak kosteloos te annuleren, bij voorkeur per telefoon.

• Heeft u nu corona?
    • Heeft u nu huisgenoten/gezinsleden met corona?
    • Bent u genezen van corona korter dan 2 weken geleden?
    • Heeft u een of meerdere van de volgende symptomen: verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, benauwdheid, koorts (meer dan 38?C)?
    • Heeft u huisgenoten/gezinsleden met deze symptomen?
    • Bent u in thuisisolatie?

Omdat handhygiëne bij deze virusuitbraak een belangrijk bron van besmetting blijkt te zijn, zullen wij u bij betreden van de praktijk vragen uw handen te desinfecteren met handalcohol. Daarvoor staan meerdere flesjes in de praktijk tot uw beschikking.

We zullen u nog steeds geen hand geven, maar u wel met een glimlach ontvangen.
In de wachtruimte en bij het maken van afspraken proberen we met elkaar zo goed mogelijk de 1,5 meter afstand te bewaren, wij vragen uw medewerking daarvoor en elkaar ook die ruimte te geven waar mogelijk. We proberen de afspraken zo te spreiden dat de wachtkamer niet te vol zal zijn.

Daarnaast vragen we u bij gezinsafspraken zoveel mogelijk apart te komen, bij voorkeur een ouder met een kind tegelijk. Als de kinderen zelfstandig kunnen komen gaat daar onze voorkeur naar uit.

Nog wat extra aanwijzingen:

• Kom niet te vroeg, dus liefst vlak voor de afspraaktijd, bij ons binnen.
  • Volg de aanwijzingen van ons personeel op.
  • Kom alleen naar uw afspraak, indien strikt noodzakelijk mag maximaal 1 ouder of begeleider meekomen.
  • Verlaat na uw behandeling zo spoedig mogelijk de praktijk.

In de behandelkamer houden we ons aan de Richtlijn Infectiepreventie in Mondzorgpraktijken en hebben we aanvullende hygiënemaatregelen genomen.

Wij proberen met u mee te denken en hopen op uw begrip in deze vreemde periode....

Samen proberen we het voor iedereen zo veilig en verantwoord mogelijk te houden en het virus zo min mogelijk kans te geven om verder uit te breken.

Blijf gezond en we zien u graag weer in onze praktijk komen!

Met vriendelijke groet,

Team tandartspraktijk Kalmeijer